luni, 26 ianuarie 2009

La Mulţi Ani, Han Tătar !



Ce mă fac eu cu atâţia Vărsători în viaţa mea ?! :-)...adică...patru : mama, Aly, Han Tătar şi Ramonel. Evident că nu zodia e cea care le "conferă" locul în viaţa, sufletul şi inima mea...dar...fie-mi permis să mă mai "prostesc" şi eu uneori...şi...să mă "amuz" de anumite "coincidenţe astrale"...sau nu...:-)
Han Tătar deschide "seria semnului de apă"...
Îmi plac zilele în care s-au născut oamenii dragi mie deoarece în aceste zile mă simt mai "luminoasa". Ziua începe prin bucuria de a vedea lumina, soarele şi continua cu bucuria de a-i avea în suflet, bucuria "momentelor" frumoase "petrecute" împreună (şi am pus aceste ghilimele deoarece termenul "petrecut" are valenţe diferite în cazul fiecăruia).
Dar, pentru că această zi îi este dedicată lui Han Tătar, îi "rog" pe ceilalţi să mă lase să mă bucur EXCLUSIV de această zi .

Aşadar...Han Tătar...ce-ţi doreşte Spuma în aceasta zi ?!
În primul rând, să fii sănătos...să ai pace în suflet, linişte-n gând şi dragoste în inimă...să păstrezi optimismul şi bucuria de a trăi (ce se deosebeşte esenţial de "îndeletnicirea" generală, adică aceea de a vieţui doar)...să păstrezi esenţa "albastrului de Săpânţa" :-)...să rămâi la fel de "nepriceput" la muzică...la fel de "priceput" însă, în a "lumina" cu umorul tău şi cu "inabilitatea de a folosi sau înţelege cuvinte complicate", viaţa celor de care...poate...îţi "pasă"...şi...evident...la fel de "răuţ"...:-)...căci...acestea...şi încă vreo câteva...îţi conferă farmecul "general" şi...farmecul personal în raport cu ...efemerul marin...şi "diurn"...:-)...asta aşa...pt. a păstra legătura cu ...priza :-)..."alambi-li-cată", evident :-)

La Mulţi Ani, Răutatea mea dragă !!!

  Loredana Groza - Buna seara iubite

 

Laura Stoica - Un actor grabit


Niciun comentariu: