joi, 26 februarie 2009

Mâini întinse...


Există momente...în care...Dumnezeu...soarta...viaţa...îţi întind o mână...iar tu, la rândul tău, întinzi o mână...către viaţă...către lume....către soartă...către Dumnezeu...
Hmmmm...au fost destule „false” întinderi de mână...ce te-ar putea determina să apuci mâna ce ţi se întinde...???!!!...nu ştiu ce poate determina, în general, acceptarea unei mâini întinse dar...ştiu ce înseamnă, în cazul meu, acest lucru...înseamnă, a accepta această întindere de mână, „sub beneficiul” de a nu renunţa la nimic din ceea ce consider eu VALOARE, în lumea asta...la nimic din ceea ce consider eu ESENŢIAL...la nimic din ceea ce „mă defineşte”...adică : FRUMOSUL, SINCERITATEA, ADEVĂRUL, BUCURIA REALĂ, EMOŢIA PROFUNDĂ, ASUMAREA A TOT CEEA CE EŞTI, NEBUNIA FRUMOASĂ A CLIPEI, A MOMENTULUI, FRUMUSEŢEA ŞI PROFUNZIMEA SUFLETULUI UMAN, CURĂŢENIA INIMII...adică tot ceea ce ar trebui să rămână neântinat...de nimic, niciodată !!! Câtă utopie poate exista în acest creieraş al meu...spuneţi şi voi...cum să mai regăseşti aşa ceva în demenţa din jur ?! În „micimea” sufletească a majorităţii celor ce nu-şi justifică în niciun fel „bipedism-ul”...dimpotrivă...nivelul râmei le este din ce în ce mai accesibil...devenind „mod de viaţă”.
Dar...deşi, utopic...eu continui să mă „conduc” după regulile mele...iar asta nu se va schimba niciodată...indiferent de...”consecinţe”...îmi asum tot...frumos, urât....bun, rău... adevăr, minciună...profunzime, superficialitate...fericire, durere...ETC. (consideraţii despre IUBIRE...DRAGOSTE...nu voi face acum şi aici...deoarece...complexitatea „percepţiei” m-ar transforma într-o persoană şi mai „indezirabila” decât sunt în prezent...şi...poate...nici nu e cazul să detaliez această ...”profunzime”...?...!)

Şi...mai mult decât asta...voi continua ...probabil, la nesfârşit...să îi „creditez” pe cei...de lângă mine, din jurul meu...cu toate calităţile la care ar trebui să îi „oblige” calitatea de „fiinţe gânditoare”...înzestrate de Bunul Dumnezeu, la venirea lor pe lume cu (cel puţin) DOUĂ MARI „CALITĂŢI” : HAR şi LIBERTATE DE A ALEGE !!!
Ei bine, eu „mi-am cam bătut joc” de HAR...consecinţele acestei „neglijenţe” (ca să mă exprim „cu milă”) resimţindu-se atât în planul (superficial) al vieţii sociale...cât şi în planul profund al fiinţei mele...dar...ceea ce mi-a rămas este LIBERTATEA DE A ALEGE...şi...AM ALES !!! PENTRU TOTDEAUNA ...şi...în raport cu ORICE şi ORICINE !


JENNIFER RUSH - Come Give Me Your Hand




Niciun comentariu: