luni, 30 martie 2009

Cei mai frumoşi ochi sunt cei care au plâns


...acum...nu ştiu exact, dacă, de bucurie sau de tristeţe...poate, nici nu contează....

Ceea ce contează azi...e că...e Ziua Fetei Cu Zâmbet De Înger...

Iar...Ochii ei sunt la fel de frumoşi, ca şi, ZÂMBETUL !!!

„LA MULŢI ANI, DRAGA MEA, DRAGĂ...FOARTE DRAGĂ !!!

Şi...uite, aşa, am reuşit şi eu să „salvez” această ZI...că, aşa se întâmplă, întotdeauna...să...pot fi „salvată” DOAR de cei care...mă cunosc cu adevărat şi ştiu că...nu sunt altceva decât...”suma calităţilor si defectelor mele” (relevate, însă...sincer...iar ei...ştiu ce înseamnă asta)...dar...EI...mă ŞI iubesc „aşa cum sunt”...şi...pt. asta ÎI IUBESC ŞI EU...MUUUULT!!!



2 comentarii:

She... spunea...

ai scrisul puternic

Aly spunea...

Multumesc mult pentru apreciere.