miercuri, 15 iulie 2009

Goodbye again...



Asta îmi aminteşte de...Vă place, Brahms?...Film excepţional !!!
Aşa mă gândeam să „intitulez”...aceste rânduri...
Pe urmă, m-am gândit că...poate ar fi mai potrivit...Balerina...???...!!!
Nici nu ştiu care e mai potrivit...stării...goodbye, nu simt...balerina, nu...ştiu...printre „meandre”, eventual...?!...şi...au fost destule...oricum, am găsit „imaginea” perfectă...a ceea ce vreau să exprim...e copac...e verde...e Speranţă...e Viaţă...e...poate...Un Nou şi...Alt...sau...Altfel de Început...sper...să fie Acel Altceva...Acel Început...pe care mi-l doresc... .
Ieri mi-a scris Tuchi aşa : De acum, importante sunt numai întâmplările neântâmplate/ Toate atârnând pe creanga unui copac fantomă pe jumătate.
Iată copacul...iată „balerina”...
Hello, again!


Ayo-Life is real



Niciun comentariu: