vineri, 26 martie 2010

Ameţeli constante...


...aşa se intitulează...vorbele citite Aici...asta ca să dau şi "sursa": http://vaxaly.blogspot.com/2009/04/primavara-si-magnolii.html
După "sursă"...iată şi "vorbele":
"Uneori am crezut că viaţa e un simplu gest de atingeri ale oamenilor. Apoi se naşte muzica. Sunt visele şi chipurile. Nu sunt un om neapărat fericit, dar am un zâmbet pentru înţelesurile ascunse ale lumii. Zâmbesc în suflet pentru diferitul din mine. "Îmi iubesc răceala şi sărutul aripilor", scria cineva. Eu îmi iubesc lumina şi tăcerea."

Azi...în curte...Magnolia...s-a deschis spre Soare...
Semn bun !!!
Benefic!!!
Unic!!!
Magic!!!
....etc.

...Tăcut...dar...LUMINOS!!!



2 comentarii:

Anonim spunea...

Zambesc si eu..."diferitului" din tine...
Tacere si lumina...
Imi place "tacerea" ta...si...imi place si blogul.
Voi citi cu placere ceea ce "taci"...sau..."canti"...

Aly spunea...

Multumesc pentru apreciere si pentru comentariu.
Ma voi "stradui" sa..."tac"...si sa..."cant"...FRUMOS!
:-)
P.S. - "FRUMOS-ul"...e una dintre..."dependEnte"...!!!