sâmbătă, 17 mai 2008

O altfel de zi

Salut voios! Iată că, părăsită de Moş Ene după vreo 4 ore de somn adânc şi odihnitor, mă găsesc din nou, în postura de blogger :-) Am cam absentat, însă, motivat...da, din dorinţa de a pune la grea încercare toate GPS-urile din lume, îmi tot schimb locaţia, stabilindu-mi de data aceasta, reşedinţa pe Rodniciei, colţ cu, Cutezanţei :-)...loc frumos şi liniştit, linişte pe care îmi doresc să mi-o transmită şi mie, că prea am fost zgubilitică în ultima perioadă...şi prea zdruncinată prin anumite foruri...dar, va fi bine deoarece deja mă simt foarte bine, în ciuda muncii fizice depuse, muncă ce nu prea mi-e la îndemână, că d-aia am ales pixu' :-) Am avut parte de mult ajutor de la cei dragi (şi nu numai), fapt care a mai redus din povară.Nu mai e mult şi voi avea un locşor în care să redescopăr bucuria de a face multe lucruri care îmi plac, să le şi fac şi să le şi împărtăşesc. Mi-e dor să pictez, mi-e dor să citesc (teancul de cărţi necitite tinde să ajungă la propria-mi înălţime, motiv pentru care vreau să încep să le cuantific într-un mod mult mai eficient şi plăcut), mi-e dor să descopăr locuri frumoase şi vreau să fac toate astea şi încă multe în plus. Dacă aş încerca să descriu ceea ce simt în acest moment aş spune doar că, mă simt vie...e luna mai...e Primăvară...şi...în curând Vară...e soare...e verde...e viu...

Dar, prea mult despre mine, într-o zi care e altfel şi îi e dedicată Prinţesei.
LA MULŢI ANI, PRINCESS!!!
Mulţi...frumoşi...luminoşi...fericiţi...şi...sănătoşi!!!
Iată că insomniaca se bucură deja de ziua frumoasă ce se arată - că, noaptea e ca şi trecută :-) - şi îţi doreşte să fii fericit, să rămâi la fel de FRUMOS, în ambele planuri şi să te bucuri de împlinirea tuturor dorinţelor şi viselor tale.


Niciun comentariu: