marți, 6 mai 2008

Bine am revenit !


Hei, salut voios !!! Am revenit cu forţe nu prea proaspete dar cu nivelul sufletesc la cote înalte, motiv pentru care, mă simt bine şi mă bucur să îi revad pe cei de aici. S-au bucurat şi ei - nu prea ştiu de ce :-) - ceea ce face ca ziua să fie destul de frumoasă. Am zeci de mail-uri de citit dar, bineânţeles că, am început cu pozele minunate de pe flickr şi cu noile postări ale prietenilor mei, bloggeri :-)

Dacă aş descrie starea de dimineaţa, ar trebui să apelez la o postare de pe un blog pe care l-am citit întâmplător, dar mi-a plăcut mult şi care sună cam aşa : " Dacă aş fi bărbat, azi aş fi nebărbierit"... ei bine, starea s-a schimbat un pic, astfel că, mă apuc de treabă cu oarece elan şi "proaspăt bărbierit" :-)))))

Cam atât pot azi dar sigur zilele următoare vor fi mai bogate în idei şi impresii.

Mă bucur că m-am întors şi constat chiar că mi-a fost dor...ceea ce e de bine :-) Până la urmă cred că e normal ca atunci când sunt aici, să-mi fie dor de cei de acasă şi când sunt acasă, să-mi fie dor de cei de aici. Trebuie să mă împac cu asta şi să accept că, nu sunt singura "împărţită" în zeci de locuri...şi asta e bine deoarece înseamnă că există mulţi oameni dragi, în multe locuri şi nu trebuie neapărat să îi ai, tot timpul, pe toţi alături...ceea ce contează e CĂ ÎI AI !!!


Alexandru Jula - Prietenia


Niciun comentariu: