vineri, 25 aprilie 2008

Final de AMR

Ehhhh, AMR-ul s-a cam terminat....e ultima zi înaintea unei scurte vacanţe şi...E SOARE !!! Ultimele săptămâni au fost destul de grele, cu multă muncă, multă ploaie şi puţin chef. Pentru că trebuia să găsesc o supapă (măcar) pentru susţinerea unei stări optime, am apelat la MUZICĂ şi, ca întotdeauna, a funcţionat perfect. Aşadar, în ritmuri dragi, am baletat printre îndeletnicirile profesionale şi o babă abulică, într-o perioadă importantă, în care toleranţa şi moderaţia trebuiau să fie principiile călăuzitoare. Am reuşit să duc totul la bun sfârşit, motiv pentru care aştept următoarea perioadă în care, sper, să îmi populez viaţa şi cu lucruri mai consistente şi mai valoroase.

Aşa...AMR-ul şi-a scris ieri penultima filă, cu un concert foarte frumos (e-adevărat că, pigmentat şi cu unele întâmplări funny dar şi tricky, asupra cărora nu insist deoarece FataCuOchiDeMătase a făcut asta deja, şi a făcut-o într-un mod pe care nu am cum să-l completez, pot doar să-l susţin). Nu credeam că voi putea să resuscitez starea de oboseală pe care o aveam, ieri, la plecarea de la serviciu dar, iată că, un duş scoţian şi ideea unui concert, au reuşit pe deplin să mă readucă la starea optimă. O uvertură de Mozart şi o simfonie de Beethoven au completat starea de bine, transformând-o în una extraordinară. Mulţumesc, Princess, pentru dar.

Şi iată că a venit şi ultima zi în care mai am de pus la punct unele mici/mari lucruri pe la serviciu, ba mai mult reuşesc să completez şi seria lucrurilor pe care nu am apucat să le fac, în alte planuri. Aici se încadrează o vizită la Grecu’ şi admirarea ansamblului perfect pe care îl creează MS-82SEU, cu bolidul şi fericitul proprietar.
Aşadar, misiune îndeplinită pe de-a-ntregu’.

Deci, voi avea o binemeritată (din punctul meu de vedere) vacanţă de o saptamână şi voi reveni pe data de 5 mai. Wowww, sa ştiţi că e pură coincidenţă faptul că şi Mircea Badea revine tot pe data de 5 mai…nu, nu plecăm împreună…pe bune…asta, deoarece, nu ştiu ce ne-am prea putea spune ?! E posibil să-l pot face să uite, pt. scurt timp, de simona sensual dar, ceea ce ştiu sigur e că, nu l-aş putea face să uite de băselu’, aşa că, o las moartă şi rămâne totul la nivel de coincidenţă.

Aşadar, sub aceste auspicii, mă gândesc deja cu mare drag la cei de acasă şi la perioada de linişte şi relaxare care urmează, vă doresc Sărbători Fericite şi sper să ne revedem cu bine şi cu stare optimă pentru zilele frumoase ce vor urma.

 Tom Jones - Green Green Grass Of Home





Niciun comentariu: