marți, 30 decembrie 2008

Dor...


Ce aş face acum ?!....Îmi trec prin minte două lucruri.
Unul ar fi sa urc la volan, sa dau muzica la maxim (ma gandesc la AC/DC), ca sa anihileze cumva decibelii din creier şi suflet şi să apas pedala din dreapta până ce ajung aşa, undeva, pe la 200 ...asta ar fi ceva vecin cu ...nebunia, libertatea, inconştienţa...un soi de „vid” al gandurilor şi sentimentelor....doar adrenalină...muuuultă adrenalină...

Nu mai vreau să am întrebări care rămân mereu fără răspuns sau…răspunsuri ce se încăpăţânează să rămână mereu aceleaşi…nu mai vreau “să fac frumos” pentru că, aşa se impune în lumea aceasta plina de convenienţe, reguli şi…fals…mult fals, mult prea mult….mult artificial….

Al doilea lucru ar fi …să mă întorc la copilărie…mi-e dor să fiu din nou copil…să nu-mi mai pese de oamenii mari şi de regulile strâmbe ale acestei lumi, să redescopăr joaca frumoasă şi curată, veselia, bucuria de a râde în hohote, bucuria de a cânta, bucuria de a hoinări, aiurea, fără inhibiţii de niciun fel, fără permanenta atenţionare a cerberului din creier, fără nimic artificial în “micul meu univers”, fără nimic impus.
Ce mult îmi plăcea să fac oameni de zăpadă…să merg la derdeluş unde era o nebunie..ne băteam cu bulgări de zăpadă, organizam tot felul de competiţii cu săniile (măestria consta în a te da în picioare, pe sanie…evident, cucuiele şi juliturile ţineau de antrenamentul asiduu)…ne apuca noaptea…ştiam că vom primi o chelfăneală serioasă acasă, pe motiv că suntem complet uzi şi îngheţaţi dar…nimic nu ne putea opri din acea bucurie imensă trăită în ierni adevărate…ca-n poveşti…

Mi-e Dor de Poveste…
Mi-e tare Dor de acea “lume curată şi simplă”…
Mi-e Dor...neostoit Dor...

Şi..pentru că ...rapsoada ce eram pe la câţiva anişori, adora (şi nu se limita la atât...ci şi "interpreta", cu toată "încărcătura" necesară şi cu gestica aferentă...făcând, evident, deliciul asistenţei...) o melodie ce se cheamă "În grădina bucuriilor", cântată de Margareta Pâslaru (fiind total irelevant faptul că, ulterior, când părăsise statutul de rapsod a aflat că e un cover...părăsind cu aceeaşi ocazie şi grădina bucuriilor)...o postez aici...alegând astfel varianta Lucrul nr.2 pe care l-aş face acum (în detrimentul celor de la AC/DC...nu însă şi în detrimentul bucuriei mele interioare).

Margareta Paslaru - In gradina bucuriilor


Niciun comentariu: