miercuri, 25 noiembrie 2009

Newsletter


Mda, e plin acest "univers" de tot felul de...newsletter-uri...
Zilele trecute, însă, am primit unul de la Librăriile Humanitas...şi...mi-a plăcut foarte mult...
Ingenioasă idee şi...mesaj foarte frumos...
Motiv pentru care îl şi..."redau" :


Cartea vietii mele ma asteapta nedeschisa pe un raft. Pana la acea intalnire perfecta, gandurile imi aluneca in Calatorii imaginare si se pierd in Proza cu amanuntul. Nesatule de Joaca preferata a cuvintelor, vor sa descopere Toate numele cartilor mari.
Muzica pentru cameleoni ma trezeste din reverie. Maine va fi din nou O zi perfecta, ziua in care voi continua sa visez.
Toate visele mele locuiesc in carti.
*Cuvintele subliniate sunt titluri Polirom. Puteti gasi aceste titluri (si multe altele) pe www.libhumanitas.ro

Ei bine...visele mele nu locuiesc în cărţi...ci...Undeva...Cândva...
În lumea de "azi" şi de "aici", acest lucru are un "marcaj" clar : zonă interzisă.
Dar..."lumea mea"...NU E CEA DE AICI...iar Azi...Mâine...sau...poate...Ieri...au alte "valenţe"...alte..."marcaje"...

Iris - Floare De iris


 

Niciun comentariu: