luni, 22 iunie 2009

Raza de soare


Astăzi mi-am amintit de albastrul unei dimineţi în care am fost trezită în „acordul” unei...raze de soare...
Hmmm...cred că sunt anumite clipe unice în viaţa fiecăruia dintre noi...clipe...pe care nu le poţi uita niciodată...clipe la care te raportezi mereu...poate că asta e şi esenţa : cumulul clipelor frumoase şi adevărate...?!
Nu cred în fericirea eternă...dar cred cu putere în ETERNITATEA UNEI CLIPE !!! (Asta, însă....detaşând-o TOTAL şi DEFINITIV de...uzitatul clişeu „carpe diem”...mai nou, metodă de „aburire” a bălaielor cu nuri....golită fiind, astfel, de profundul ei înţeles şi sens...dusă, evident, mult mai jos de....banal.)

E minunat să te trezeşti cu mângâierea unei raze de soare pe chip şi în acorduri...albastre...într-un astfel de moment eşti total conectată la frumuseţea acestei lumi şi la imensa bucurie de a fi viu...de a trăi...de a zbura...de a visa...

Mulţumesc Clipei ce a poposit odată pe...perna mea!
Mulţumesc Razei ce mi-a luminat odată...chipul, inima şi sufletul!
Lumina şi Albastrul ramân pentru mine...sinonimul...eternităţii!

Laid Back - Sunshine Reggae



Niciun comentariu: