joi, 11 iunie 2009

Sub un cer…nici violet...nici nordic…cu atât mai puţin...Albastru...


Mă gândesc să vorbesc despre ...anduranţă...
DEX-ul spune că în cazul motoarelor este vorba de....rezistenţă mecanică...
Alte accepţiuni ale cuvântului sunt : capacitate de a rezista la eforturi fizice...rabdare...
Mă întrebam câtă „anduranţă” pot avea semenii mei şi pentru că, în mod corect, trebuie să încep „analiza” în raport cu mine însămi....ia să vedem :
Capacitate de a rezista la efort fizic...aici cred că mă situez undeva , la un nivel mediu...cu fluctuaţii fireşti determinate de...conjunctură, motivaţie, „obligaţie”, etc....
Răbdare...ei bine, aici, pot constata un oarecare „paradox”, în sensul că, deşi, „zodia”, „structura”, mă recomandă drept o persoană cu defcienţe la capitolul „rabdare”...există şi situaţii când nivelul acestei „capacităţi” este foarte apropiat de maxim. Condiţia necesară şi suficientă este : să cred cu putere în Ceva...în Cineva...
Am citit ..undeva...cândva...că...”merită să arzi o viaţă, pentru a trăi o clipă”...am şi „împărtăşit” asta...tot...undeva...cândva...dar...în final, a rămas doar un „epitaf pe o piatră”...şi...Albastrul din Suflet !!!
Totuşi, conform „Epistolei...”...„rămân” neclintite : Credinţa, Nădejdea, Dragostea !!!



Vasile Seicaru-Romanta intre doua trenuri



Niciun comentariu: