duminică, 28 iunie 2009

Zile şi Nopţi...Muzical de...Albastre



Scriu aceste rânduri deoarece nu pot lăsa să treacă...pur şi simplu...un „eveniment” ce pare că, a „zguduit”...”lumea muzicală”...nu şi...”lumea mea”, dar, având în vedere că MUZICA este „a doua mea natură”...iată şi o „reacţie”: nu m-am „dat în vânt” niciodată după muzica „celebrului Michael”...dar...în acea Vreme Frumoasă a Visării...pur şi simplu....fără „motivaţii”...fără „explicaţii, neapărat Necesare”...a existat şi muzica Lui...
A mai existat un Bun Prieten...care, cu ajutorul „tehnicii” reuşea să ne ducă dincolo de hotarele unei Lumi Închise, cum era RO în vremea aceea....acest Prieten îl adora pe Michael...a.î...pt. tot ce a fost frumos şi adevărat...Atunci...pt. că Prietenul nostru a reuşit să ne bucure mereu cu Sunet De Calitate...cu Zile şi Nopţi...Muzical de...Albastre...postez şi eu Aici...câteva dintre melodiile care mi-au plăcut mult....Atunci....îmi plac şi Acum...

Încă ceva : eu „manifest” o „atracţie specială” faţă de Oamenii Geniali...asta, cunoscând, desigur, faptul că, de cele mai multe ori...Genialitatea este tarată de „inexistenţa” acelor calităţi „umane” pe care eu le respect mult...dar...Genialitatea este şi rămâne, cel puţin, Fascinantă prin...Universul Fabulos pe care îl relevă...în cazul meu...nu „extind”...


MICHAEL JACKSON -YOU ARE NOT ALONE
















Michael Jackson - Dirty Diana

 

Michael Jackson - Liberian Girl




Michael Jackson-Heal The World




Michael Jackson - Remember the time




MICHAEL JACKSON - Man In The Mirror




Michael Jackson - Black or white




Michael Jackson-Fall again



Michael Jackson Why



Michael Jackson - Gone to soon



Niciun comentariu: