marți, 4 martie 2008

Baba cu nr.4


Ostilă, Baba mea, din mai toate punctele de vedere (unele, nebănuite dar revelate...?...:-().
Dar, nu-i mare bai deoarece, azi, m-am gândit la lucruri frumoase, am văzut lucruri frumoase şi am ascultat muzică frumoasă...deci, FRUMOSUL este cel care a guvernat şi continuă să guverneze această zi iar nevoia de FRUMOS nu cred că va pieri niciodată. Sunt dependentă de FRUMOS şi, din acest motiv, caut să aduc şi să păstrez în viaţa mea, tot ceea ce este FRUMOS şi tot ceea aduce mângâiere sufletului meu.

De dimineaţă îmi populează creieraşul : un Poem a lui Nichita...o Primăvară a lui Boticelli şi o piesă a lui Sting.

Le aduc laolaltă, sfidând, astfel, Baba mea "înnegurată" :-).

"Spune-mi, dacă te-aş prinde-ntr-o zi
şi ţi-aş săruta talpa piciorului,
nu-i aşa că ai şchiopăta puţin, după aceea,
de teamă să nu-mi striveşti sărutul?..."
Nichita Stănescu - Poem

Sting - Fragile




Niciun comentariu: