luni, 3 martie 2008

...Şi nu ucid cu mintea tainele, ce le-ntâlnesc...


Plânsul norilor şi lipsa apetitului pentru îndeletniciri mai “măreţe”, m-au determinat zilele acestea să citesc diverse bloguri ca să văd şi eu ce preocupări mai sunt pe planetă.
Şi am luat, aşa, la întâmplare câteva iar pe unele chiar am găsit lucruri frumoase, interesante şi neştiute. Acestea aparţin unor persoane care nu au nici un fel de reţinere în a împărtăşi, simplu şi firesc, ceea ce au descoperit, ceea ce cunosc, ceea ce simt în raport cu oameni şi lucruri (fără a considera că sunt deţinătorii adevărului absolut sau ai cunoaşterii perfecte ). Altele, în schimb sunt prea “la mişto”, prea reci şi pragmatice (cum ar spune un Romantic cunoscut) şi fără teme de prea mare interes (pentru mine, cel puţin).
Unii scriu tot felul de platitudini, cum ar fi : ce au mâncat la micul dejun, la ce ora s-au trezit, ce bunăciuni mai sunt prin şcoală sau club, cât de super-eroi sunt ei, ş.a.m.d…sunt şi astea frânturi de viaţă, ce să zic…?!
Aici, în acest “univers” atât de…free, poţi scrie orice, tot ce-ţi trece prin minte şi poţi fi aşa cum eşti sau cum vrei să pari a fi. Este şi ăsta un exerciţiu bun deoarece atunci când vrei să fii altfel decât eşti, înseamnă că îţi conştientizezi deficienţele şi pentru că nu ai puterea de a le corija, le dai frâu liber pe blog…poate fi şi asta o metodă de epurare...de identificare a propriului Eu.
Cele care îmi plac mie însă, conţin relatări ale unor experienţe de viaţă minunate, întâlniri importante cu oameni, cărţi, filme, locuri...însoţite de muzică minunată şi de imagini superbe...îmi place foarte mult să ascult muzica ce însoţeşte diveresele postări deoarece aceasta împreună cu imaginile, pot reprezenta (şi reprezintă de f. multe ori) cheia ce nu poate fi lăsată la vedere...din teama de a „nu ucide taina”...

...Şi nu ucid cu mintea tainele, ce le-ntâlnesc...L.Blaga

Lady & Bird - Keren Ann & Bardi Johannson 10 La Ballade Of Lady And Bird



Niciun comentariu: