miercuri, 23 ianuarie 2008

and..."Tomorow Is Another Day"


O altă zi. Frumoasă în mod sigur, dacă aşa voi dori sa fie. Şi pentru a mă asigura de asta, azi dimineată f.f.f.f. devreme i-am dat bineţe cu "Quiet Nights of Quiet Stars" - Astrud Gilberto. Şi era multă linişte dar nu pustiu...linişte şi stare de bine...dulce stare de bine...după mult prea puţin somn dar mult prea frumoase vise.


Nici mersul la serviciu nu mi s-a părut greu şi ....iată-mă, pregătită pentru o zi frumoasă.

Ascult concertul pentru oboi al lui A.Marcello şi îmi amintesc de Anonimul veneţian...Veneţia este un alt tărâm din vis pe care trebuie să îl ating şi în plus este şi o promisiune pe care mi-e drag să o pot ţine. Da, sunt locuri dragi unde mi-ar plăcea să merg cu "campionii" mei foarte dragi. Mi-aş dori să revăd Viena "în gaşcă" cum...îţi plăcea să spui. :-)...nici o bucurie nu poate fi completă decât atunci când ai cu cine să o împărtăşeşti. Perfect adevărat !...şi ce poze frumoase se pot face...am câteva...unele recente...


Dar să revin la zi. Altă zi. Nouă zi. Frumoasă zi...cu singura condiţie : să mă detaşez (e un exerciţiu care îmi iese din ce în ce mai greu în ultimul timp, dar sunt perseverentă) de toată micimea din jurul meu, să îmi fac treaba cât pot eu de bine şi să nu mă mai lasa antrenată în stări care nu fac decât să mă urâţească. Şi înăuntru vreau să rămân frumoasă. Pentru că aşa mă plac (eu, pe mine)....şi trebuie să îmi placă de mine deoarece sunt singurul meu partener constant.


Deci...neFERIcitul poate să-şi consume liniştiiiiiiiiit o nouă zi de ciclu....colega poate acapara mulţi MB din minunatul univers, numit internet...colegu' care tandru (cică) mă alintă "ochioasa", mă opreşte din elanul scriitoricesc...avea logoree dar nu m-a deranjat deoarece n-a spus tâmpenii (e-adevărat că nici problema imobiliară din Mureş nu este subiectul meu favorit, nici azi, nici altădată, dar...e OK) ci încearcă doar să socializeze :-) şi având în vedere că a fost printre puţinii care m-au întâmpinat frumos la venirea în minunatul oraş, nu mă deranjează să conversez cu el...aşadar, revin ...am uitat pe cineva ?!...Ohhh, da....


...mi-am uitat medicul curant pe a cărui canapea albastră îmi tratez, zilnic, psihozele de situaţie iar el aplică atât de frumos balsamul necesar...şi pentru că unui medic îi stă bine să se lase aşteptat...îl aştept cu înfrigurare şi cu dor...


Un alt motiv ce face ca ziua de azi să fie frumoasă este acela care, îmi asigură multă veselie, multă voiciune a spiritului şi mult drag de lucrurile simple dar profunde...şi mă păzeşte de pragmatici în beneficiul romanticilor...şi îşi aduce cd-uri ca să aibă ce asculta la mine în maşină :-)....şi îmi citeşte idiosincraziile de pe blog (şi jură de fiecare dată că îşi cumpără dex dar n-o face, că nu e cazul)...şi ...ohhhh.... am uitat : e manager...deci, f.f.f.f ocupat...


....şi cam atât că mai am şi treabă...


Niciun comentariu: