vineri, 11 ianuarie 2008

Lucruri simple

Mi-am început ziua cu ...velvet morning...matase şi catifea în mai puţin de 12 ore trebuie să însemne ceva?! Şi înseamnă ! Înseamnă lucruri simple ce îmi sunt oferite zilnic şi nu costă nimic dar au atâta valoare !!!
Iubesc lucrurile simple şi asta deoarece e foarte greu să ajungi la acel nivel la care, să poţi păstra simplitatea, să o poţi exersa, să o faci mod de viaţă.

Mulţi oameni, cândva „prieteni”, nu înţeleg această „cotitura” a mea, ei cunoscându-mă drept persoana care despica un fir în mii de firişoare pt. a le căuta înţelesurile profunde...adăugându-le permanent valenţe noi, multe şi de prisos...ani şi ani....până când...într-o dimineaţă, un zâmbet de copil şi o păpădie oferită spontan au produs revelaţia. Profunzimea sentimentului din acea clipă a însemnat întoarcerea la lucrurile simple. Cine crede că e uşor să păstrezi simplitatea se înşeală foarte tare : e cel mai greu lucru deoarece fiinţa umană e construită, în general, pentru a complica lucrurile, dându-le complexităţi pe care, de cele mai multe ori, nu le au şi nici nu trebuie să le aibă.

Puţini oameni dragi...ŞTIU!
Sunt puţini pentru că am devenit foarte selectivă (nu spun că e neapărat bine, dar sigur e sănătos)...
Sunt dragi pentru că întruchipează zâmbet şi floare deopotrivă.
Şi, în plus ... cunosc cântecul inimii mele şi pot să mi-l cânte atunci când eu uit versurile.

Niciun comentariu: