joi, 10 ianuarie 2008

Antinomii*

bun,rău
frumos, urât
deştept, prost
cald, frig
-------------------------------

Începutul de an a "cuprins" toate acestea şi încă vreo mie de relativităţi în plus.
Mă trezesc uneori afirmând: "ce zi proasta" , "ce zi rea" (ca azi, de ex.). Aiurea, n-au nimic nici zilele, nici nopţile, nici anii, nici secolele, nici mileniile şi nici oamenii. Sunt constante/constanţi : bune, rele, rele bune....ciclic...doar eu mă aflu mereu în afara acestei rotiri, doar eu pedalez mereu pe arce de cerc, diametral opuse.Dacă aş putea să îmi asum asta nici n-ar fi atât de rău dar nu pot.Încă.Asta se cheamă în ceea ce mă priveşte, SPERANŢĂ. :-))))))))))))))))))))))))))))

--------------------------------
*Antinomia e o propoziţie contradictorie din punct de vedere logic, formal, dar nu iraţională.

Niciun comentariu: