miercuri, 23 ianuarie 2008

" Atâta linişte-i în jur ...

...de-mi pare ca aud cum se izbesc de geamuri razele de luna." (L.Blaga)
----------------------------------------------------------------------------
Azi a fost o zi liniştită...atât de liniştită încât doar gripa o putea tulbura ... se instalează şi asta aiurea-n tramvai, tocmai acum când mă pregăteam să fiu şi eu Mincinosul (nu al lui Goldoni ci al tembelei instituţii unde îmi fac veacul în calitate de negru pe plantaţie)...adică să mă fofilez de la evenimentul de sâmbătă...
...numa' neFERIcitul tulbură cu impecabila lui limbă maghiaro-germano-română liniştea acestei Miercuri iar FataCuOchiDeMătase ascultă (e lesne să-mi imaginez starea ei de...oboseală la auzul aceloraşi platitudini dintotdeauna).
Ce fac ceilalţi ?
Da' pe cine mai interesează. Totuşi : colega munceşte din greu (cine poate face faţă la atâţia GB dacă nu se focusează exclusiv, nu?! ) iar ceilalţi muncesc degeaba (hai că ăsta-i cam clişeu da' aşa a ieşit şi a ieşit naşpa, aşa că , nu mai insist).

Ohhhh, şi-a încheiat discursul....acum poate şi pleacă...că...unii s-au cam săturat de atmosferă şi l-ar cam lipsi de preţioasa lor prezenţă şi aici mă refer exclusiv la mine, că ceilalţi au resurse.
...gata, plec să mă tratez, nu cu pomporicico, ci cu ceai adevărat şi leacuri...
...să-mi fie de bine tratamentu'...să-mi fie bine în general că...aşa te transformă gripa asta cretină, în ceva ce nu mai recunoşti nici tu...flower-power...butterfly...

Un comentariu:

Anonim spunea...

verba volant..asa ca dus a fost!

tie SANATATE!!! inainte de toate si nu uita de cel mai bun prieten al omului cu durere de gat: Tantum ..si pentru ca acolo unde se fabrica medicamentul au stiut ceva de tine si de preferintele tale, l-au facut ...verde. Ca sa te faci bine de tot ma pun pe scris:le zic ca pentru a fi si mai eficient ar trebui sa il faca Tantum albastru.. noh, ce zici?