marți, 29 ianuarie 2008

I'm a taxi driver...so what ?!


In sfârşit am ajuns şi eu la serviciu după nici mai mult, nici mai puţin de 8 ore de somn...binecuvântate ore deoarece încep să revin la parametrii mei normali de funcţionare. Nu spun că aceste ore de veghe nu au farmecul lor dar, cum celula nervoasa nu se poate regenera decât prin somn...e bine să respect asta, oricât ar suna a conformism :-)...sau a supunere...ohhhh, n-am cum să mă identific cu această noţiune...ohhh, nu....

Ziua a început cu vocea suavă a colegei , care, pe la 8:30, a apelat la calitatea mea de Taxi Driver (avea de cărat nişte rame cumpărate de la Baumax), calitate pe care mi-am onorat-o abia pe la 9:30, că doar trebuia să îmi spăl şi eu podoaba capilară, recent îmbâcsită de kent-ul de aseară (n-am să mă reapuc de fumat, doar că acum sunt într-o stare care se potriveşte f. bine cu voluptatea simţită cândva, când practicam acest sport la nivel de perfomanţă :-)...). Deci, am preluat coletele (rame, colegă, fiică), am debarcat unde mi s-a spus şi , la fel de docilă, am descins la serviciu....altă calitate care mi se potriveşte : docilitate :-())

Şi mă simt al naibii de bine...I'm a taxi driver...insomniacă...conduc cu o plăcere nebună noaptea prin oraş...pe oriunde...îmi plac caii putere şi adrenalina descărcată cu ajutorul lor...în Vietnam nu am fost dar, într-un anume fel, fiecare are vietnamul lui...m-am decis : rămân aici...e lumea mea...

Constat că am devenit mult mai condescendentă* în raport cu oamenii (Princess nu te supăra pe mine pt. cuvintele preţioase, că fac subsol, ok ?...:-)))...şi te tachinez în continuare, că aşa îmi place mie şi ...gata)...şi asta mă ajută să gestionez mult mai bine şi relaţiile care îmi plac mai puţin dar pe care, statutul de animal social mi le impune :-(...aşa este recenta invitaţie la party pe patine...am să fac faţă, că nu e atât de greu doar că, mă deranjează f. tare faptul că pierd timp cu asemenea tâmpenii, în detrimentul celor cu care îmi doresc să fiu, în detrimentul lucrurilor frumoase pe care le pot face, în detrimentul a tot ceea ce sunt şi nu are legătură cu patinatul...şi nici cu vreunul din cei care vor fi acolo, cu excepţia FeteiCuOchiDeMătase. Dar, duminică va fi o zi pe sufletul meu iar asta salvează restul şi mă salvează şi pe mine :-)))...să vină odată duminică...cu zăpadă, oameni dragi şi bucurie în suflet !!!

-------------------------------------------

*Condescendenţă, s.f. - Purtare plină de consideraţie şi bunăvoinţă faţă de cineva; respect, amabilitate, deferenţă. (Peior.) Aer de superioritate, infatuare, semeţie. Din fr. condescendance

Niciun comentariu: