marți, 15 ianuarie 2008

Concert


Simţeam nevoia să mă gândesc la ceva frumos şi mi-a venit în minte concertul de anul nou la care am fost sâmbătă. A fost MINUNAT. Fata cu ochi de matase m-a însoţit şi deşi aparent eram doar noi, ne-au mai însoţit două persoane. Pentru a nu crea panică :-), menţionez că, una dintre ele era prinţesă... :-)


Ahhhhh, am citit asta undeva...candva :

"După un mare succes la interpretarea Concertului pentru vioară de Beethoven, un mare violonist a spus:
- Am la dispoziţie o muzică splendidă, o vioară splendidă şi un arcuş minunat. Tot ce îmi rămâne de făcut este să le aduc împreună şi să mă dau la o parte."


O vioară perfectă se numeşte Stradivarius.

Un concert perfect se numeşte "Stare de graţie".

O prietenie perfectă...nu ştiu dacă are vreun nume dar ştiu sigur că e dar de la Dumnezeu.


Mulţumesc încă odată...pentru dar şi pentru "Starea de graţie"...VOUĂ !!!


Un comentariu:

Anonim spunea...

..multi vad, putini pricep. si nu ma refer nu doar la concert sau prietenii... ma refer la faptul ca intr-un mod fericit se intampla sa apreciem aceleasi lucruri, in acelasi moment. Poate nu la aceeasi intensitate, dar mai cresc putin si apuc si eu sa "pricep" mai multe.
daca ar exista un obicei ca dupa fiecare concert de An Nou sa iti si pui o dorinta, dorinta mea pentru acest an ar fi ca sa regasesti propria orchestra, sa poti sustine de una singura un concert intreg...asa cum fac printesele..scuze! nu e la plural..printesa e doar una!
si eu mai am de exersat la cateva instrumente, dar cred ca sunt pe drumul cel bun si nu am cum sa iti descriu sentimentul de satisfactie pe care ti-l ofera o partitura oferita de propria orchestra
..la cat mai multe concerte!