luni, 14 ianuarie 2008

Gimnastică


Mă gândeam cât de frumos evoluează neuronii din unele creieraşe…calificându-se, totodată, la toate aparatele, atât în concursul liber ales, cât şi în cel impus : paralele (egale, inegale), sol, bârnă, sărituri (sau capră, depinde…)…campioni mondiali !
Alte evoluţii au însă tentă …brown-iană…şi mă întreb cum poate fi vorba de sănătate în cazul acestora din urmă…sau de coerenţă…sau de orice altceva…că despre profesionalism nici nu mai încape vorbă.

Da, azi sunt în plin concurs , doar că am cam uitat miza ?! Nu mai reţin pentru ce m-am înscris în competiţie, fie şi ca simplu spectator (mai mult nu pot azi deoarece am plecat dintr-un loc ce începe să-mi devină foarte drag şi am ajuns într-un loc ce nu mi-a fost drag nicicând) ?! Să-mi joace memoria asemenea feste ? Să fie vorba de o oarecare oboseala ?! Înclin să cred că e vorba de altceva : de faptul că, fără să vreau, mă gândesc (cu mare drag, recunosc) la campionii mei….campioni ai sufletului…campioni ai minţii…campioni ai profesiei lor…..campioni ai “meseriei” de PRIETEN, fiindu-mi foarte greu să accept că sunt şi oameni care preferă nivelul viermelui, târându-se necontenit prin viaţă şi proferând permanent invective la adresa celor ce preferă bipedismul. Nu fac aceste aprecieri “prin comparaţie”, nu, Doamne-fereşte, e vorba doar de faptul că, barca ce conţine gândurile acestei zile, navighează pe canalele circumvoluţiunilor din creieraşul meu într-un ritm mai lent decât de obicei, astfel încât apuc să ma admir şi “peisajul”.

Mi-e drag de cei pentru care, gimnastica minţii nu e sport extrem.

Un comentariu:

Anonim spunea...

eu nu vreau sa zic nimic....dar nu ai nici un comentariu si vreau sa fiu eu primul care iti lasa un comment.....eu...bogdan de pe cutezantei colt cu rodniciei. bala...bala bala.